Сумка, чоловіче портмоне, гаманець або портфель "Neri Karra" - це модны аксесуари та предмети розкоші, це ідеальний баланс між класичним італійським стилем та відіммною якістю кожного виробу "Neri Karra", що поєднуються з адекватною ціною. І це не просто слова - Нері Карра - особа, яка реально існує! Це сучасна молода жінка, яка не тільки дала імя бренду, але й наповнила його своєю чарівністью , енергією та тонким відчуттям стилю.
Засновник та керівник компанії - пан Ісмаїл Карра (батько Нері), родом з невеликого болгарського містечка Асеновград. Він з дитинства цікавився гарними речами з натуральної шкіри. Пан Карра завжди хотів бути підприємцем і мріяв про це з дитинства. В 1978р. у нього народилась донька Нері, яка одразу стала улюбленецею батька.
Оскільки, на той час Болгарія була комуністичною країною, то реалізувати мрії на батьківщині він не міг. Тому в 1989р. він виїхав з родиною до Туреччини та заснував власний бізнес з виробництва можних галантерейних виробів з натуральної шкіри. Ця компанія швидко зростала завдякі співпраці з провідними виробниками шкіри з Італії та використанню новітніх технологій виробництва. Досить швидко була створена велика мережа дилерів у Східній Європі, Україні, Центральній Азії та Росії.
За відмінні успіхі у навчанні, в 1996р. Нері Карра отримала унікальну можливість поїхати на навчання до США, а потім і до Великобританії. В 2000р., після завершення навчання в Майамі та Лондоні, вона повернулась додому. На той момент Нері вже була старшим науковим співробітником та викладачем в Лондонському коледжі моди. Як і батько, вона захоплювалась сімейним бізнесом, цікавилась підприємництвом та дизайном товарів розкоші. Саме вона переконала батька почати виробництво товарів зі шкіри під власним ім'ям. Новий бренд мав використатити і ім'я, досвід та ринки збуту вже існуючої компанії. В 2000 році голова родини, належно оцінивши талант та старанність дочки, з вірою в успіх, зареєстрував в Італії бренд "Neri Karra"/
Запорукою успішного розвитку стало чітке дотримання основположних принципів та цілей компанії:
- шити вироби виключно з натуральної шкіри;
- використовувати тільки італійську шкіру найвищої якості;
- залучати до співпраці найвишуканіших та іноваційних дизайнерів, щоб випереджати тенденції ринку моди;
- забезпечити високу якість товарів зі шкіри за доступними цінами.
Сьогодні, використовуючи накопичений досвід та знання, бренд «Neri Karra» і сьогодні дотримується виключно високих стандартів якості, класичного стилю та естетичного вигляду виробів. За досить короткий проміжок часу, компанія створила мережу з 78 магазинів в 14 країнах світу та стала популярна серед багатьох задоволених та лояльних покупців. Продукція «Neri Karra» користується попитом серед відомих людей, зірок та представників світу моди. Згадки про неї можна побачити на сторінках модних журналів ( Cosmopolitan, Elle, Vogue, Glamour і т.п.).
Нері Карра, не тільки приймає участь в сімейному бізнесі, вона паралельно встигла отримати докторську ступінь в Кембріджському університеті в 2006р. Її дослідження отримало нагороду як "краща робота з міжнародного управління" та "Краща доповідь академічної дисертації" в Академії управління за 2006-2007рр. Вона є автором книг з теорії та практики підприємництва. Зокрема , в 2008р. Нері випустила книгу “Beyond Borders: An Analysis of Factors Explaining Accelerated Internationalization Processes”(VDM Publishing).
Попри активну участь в бізнесі та науково-дослідницьку діяльність, вона також викладає курси "Маркетинг моди" та "Бізнес-стратегії". Зокрема, Нері Карра співпрацює з такими особами та компаніями як Stella McCartney, John Galliano, Alexander McQueen and Paul Smith. В 2021 році Нері відкрила новий проект "Moda Metiers" (Париж). Вона розуміє та відчуває імпульси моди, оскільки постіно в курсі останніх тенденцій та змін в fashion-індустрії.